Monday, January 7

________My Working Place________


Inilah tempat aku mencari rezqi..rezqi ku kat sini rupanya...puas sudah mencari keje yg tetap, menjamin masa depan & tak baper mencabar...hahaha! buat apa nak cr keje yg mencabar2 ni...but pening kepala je..keje lah cm aku.. tp keje aku ni mencabar jugak la..mencabar kesabaran...mencabar bila perlu je. bila nak exam jawatan..ekekeke...mm...kat lab ni aku keje sensorg jer..hanya bertemankn cikgu2 & student bila ada class la..paling2 selalu aku ditemankn oleh si dia ni....

[ha! dia lah yg selama ni temankn aku..]

hehe...seram tak seram...tak le seram mna pun..aku start keje jd LAB ASSISTANT ni bila eh..mm..kira aku lapor diri 27.08.07 pastu terus taklimat kat Kota Bharu, Kelantan. Mingu dpnnya tu br start dpt sekolah. kira masuk sekolah ni 4.9.07 la..tak der apa yg menarik..keje cm beser cuma masa sekolah dulu aku bukannya minat sains. buat sambil lewa je. Nasib baik result sains aku credit gaks! kalu tak..tak dpt la aku keje ni kan..tp bila dah masuk line ni kenalah bat eksperimen yg aku sndiri tak penah buat..yelah, aku dulu masa sekolah amik arts. cmner la aku bole terjebak nih?? tp masa aku kat UiTM dulu pun course aku kena study hal sains2 gaks..aku ada gaks subject mcm physiology, chemistry bla..bla..etc..ekeke..(dah lupa) so masuk keje ni ingat lg la bab sains2 ni..tp kan masa tu aku blajar food science je le... pasni kenalah plak buat mcm2..dari biologi ke fizik ke kimia... ADUSHHH!!

dari masa ke semasa...kalu ada masa aku suka hiaskan papan kenyataan kat dlm prep room ni.. bukan apa..menjana otak supaya tak beku kreatif...

[ni lah lab yg dijaga oleh aku..ok x???]


ok..gmbr2 yg kat bwh ni adalah benda2 penting yg aku dah buat untuk lab aku...


dan dalam byk2 arahan...yang bwh ni yg paling penting...ok!!

All pics by : NOKIA 7610

No comments:

+ CARI CERITA SAYA + ~❤✿¸.•*¨`*•..¸✿❤

ACCIDENT (2) AT HOME (3) BIRTHDAY (3) EDIT BLOG (7) GAMIN HILL (10) HANTARAN (2) HOLIDAY (5) IKATAN (13) IN LAW STORY (4) INFO SHARING (6) JAHAT (2) KISAH FAMILI (19) KISAH KAMI (18) KUCING (1) KURSUS (3) LYRICS (21) MENU (18) NATURE (2) NEW YEAR (3) PATRIOTIK (5) PETS (3) RAMADHAN (7) RAWATAN (2) RAYA (11) SAHABAT (12) SALOON (2) SHOPIN (10) TAKZIAH (1) TV (2) WAYANG (14) WORK PLACE (5)