Monday, March 29

Citer Terlepas Pandang... Kena Pandang Belakang


TERLUPA HA MAKCIK!!! aku nk masukkan citer psl ni aritu lg, malangnya buley plak terlupa. Nape buley lupa? ha..sbb henset bengong wat hal jadi nk snap pix pon mcm xder mood. bodoh punya henset! Taubat la...aku xnak beli henset SLIDE2 ni lagi! apa jenama pon! xkiralah...*OKIA ke...S*#y E+iccSon ke... sbb apa aritu dh terkena dgn *OKIA kali ni dgn S*#y E+iccSon plak.. Nyampah hakoo! OK! tutup kisah henset buduh itu!

Citer pulak kesah citer yg terlepas tulis (bukan pndg ,ok!) agak ketinggalan jugak la tp...suka hati aku lah ,....blog aku kan... hahaha

Citer apa? citer g Hot Balloons [lorrrr..tu je pon]

xder apa yg menarik sgt pon, pic yg chantek2 sumer wani xtransfer lg. hubby pon xtransfer lg..so, pix dr henset aku jela.. walaupon ku kutuk2 henset itu namun i telah menyumbang bakti tau! haha...walaupon murah, gambar2 mlmnya terang tau!

lihat saje lah hasil2 nya...

peringatan : pix ini sumer dr henset yg tidak buley diketahui jenisnya...[nnt kena saman plak aku kan...]




ini bukan dr henset BB..bukan dr henset memahal...tp berbaloi...cuma xtahan lama.. henset SLIDE2 ni...tu je la yg wat aku sedey skit.. kualiti gmbr ada jugak la... lihat di bawah.. padahal masa niarea tu suram gak la..


[in this pic : org dh nk balik lps acara bunga api]


ok...habis kisah @hot balloons.. esoknya aku g lg..walaupon dh ptg! (tunggu hubby balik dr Aikido Class) tp sedih la sbb xdpt nk snap pic balloons2 tu sbb xlama pastu ujan lebat selebat2nya...



SELINGAN.....

pic @bwh ni adalah KAMI lps abis tgk bunga api @hot balloons tu.. kitog lapar giler ni! tp kat event tu hamir sumer mknn dh nk abis...mau x, org ramai giler! sesak weh! so, KAMI putuskan utk supper @ kjg je...mkn SATE KAJANG..... tgk lah KAMI di bawahhhh..hihi..




[hubby muka dh ngantok...]




[siap nguap lg tuh...tp ttp tunggu sate smpai gak! itu MUStiiii katanya]




[sementara tunggu sate...KAMI mkn nasi lemak dulu... RM1 je tauuu...sedap plak tu!]



[gerai ni jual burger...memacam ada..bau punyalah sedap tp perut plak dh full...so..amik bau je la..]



[ni dia gerai sate masyukkkkkk..aku lebih suka sate INTIFADA ni dr sate Hj Sam^R*. sedap.. sate daging peghhh! sate ayam peghhhhh! sate perut embusu...LAGILAH PEGHHHHH!!! ]
sdg tulis ni pon terkenang2 je...dgn kuah kcg...sambal yg pedas & sedap... makkkkk aiii..


oklah, berbunyi2 dh perut aku ni! tp bukan nk g mkn sate.. (tp xtau la mlm nnt kan..hihi..) apa pon, td hubby dh call dia kata mlm ni tgk wayanggg.... citer apa? ha...sok aku tulis lg!

da~


No comments:

+ CARI CERITA SAYA + ~❤✿¸.•*¨`*•..¸✿❤

ACCIDENT (2) AT HOME (3) BIRTHDAY (3) EDIT BLOG (7) GAMIN HILL (10) HANTARAN (2) HOLIDAY (5) IKATAN (13) IN LAW STORY (4) INFO SHARING (6) JAHAT (2) KISAH FAMILI (19) KISAH KAMI (18) KUCING (1) KURSUS (3) LYRICS (21) MENU (18) NATURE (2) NEW YEAR (3) PATRIOTIK (5) PETS (3) RAMADHAN (7) RAWATAN (2) RAYA (11) SAHABAT (12) SALOON (2) SHOPIN (10) TAKZIAH (1) TV (2) WAYANG (14) WORK PLACE (5)