Tuesday, August 3

Anger Management

Kalau betul kamu KAWAN saya, kamu takkan buat saya begini~
kamu akan cuba faham saya~
kamu takkan aniaya saya~
saya masih cuba untuk bersabar demi kamu~
kerana kamu masih KAWAN saya~
saya masih anggap kamu KAWAN saya~
sentiasa~
tolonglah jangan sampai saya tidak menganggap kamu KAWAN saya lagi~
kerana bila terjadinya perkara itu membuatkan saya hilang seorang KAWAN~
saya sebetulnya tidak suka ianya terjadi~
kerana hanaya akan membuatkan saya kecewa dengan diri saya sendiri~
tapi kenapakah saya mesti kecewa sedangkan kamu yang membuat dosa??~

kerana saya adalah KAWAN kamu yang kamu tidak anggap dan perlaku seperti seorang KAWAN~


No comments:

+ CARI CERITA SAYA + ~❤✿¸.•*¨`*•..¸✿❤

ACCIDENT (2) AT HOME (3) BIRTHDAY (3) EDIT BLOG (7) GAMIN HILL (10) HANTARAN (2) HOLIDAY (5) IKATAN (13) IN LAW STORY (4) INFO SHARING (6) JAHAT (2) KISAH FAMILI (19) KISAH KAMI (18) KUCING (1) KURSUS (3) LYRICS (21) MENU (18) NATURE (2) NEW YEAR (3) PATRIOTIK (5) PETS (3) RAMADHAN (7) RAWATAN (2) RAYA (11) SAHABAT (12) SALOON (2) SHOPIN (10) TAKZIAH (1) TV (2) WAYANG (14) WORK PLACE (5)