Wednesday, September 29

Stop Kejap!!!!

Seperti beser aku g keje ikut MEX Highway. Arini lambat lg! damn!!! tp sejak2 lps raya mmg aku selalu je dtg agak lewat ke tmpt keje.... hihikk... tp xper..xder hal...

tp aku mmg agak bengang pg td! jammed! dlm putrajaya plak tuh! hadddoiiiiiiiiii! plak tu kat presint 9 plak lg tuh..bukan kat jln besaW ke apa ke.. apa da..

tp alang2 dh lewat, aku pon bwk keter ala2 jugak lah kan..

tetiber tingin plak tgk langit..beser kalu bwk kete g keje tgk jln je..nk cepat smpai lah katakan...

ternmpk plak dgn kejadian alam yg begitu buat aku menSLOWkan keter & memberi SIGNAL ke
kiri.... snap some pix...


di dlm bulatan tu adalah merupakan pelangi sejemput... xder gelungan pon! sejemmputt!





bila makin dekat... lama kelamaan, pelangi tu jadi pecah.. oh! kelihatan pantulan pelangi itu mbentuk segi tiga!.. xpasan la plak ms tgk LIVE td.. mm..





kalaulah kamera aku mpunyai megapixel yg besaWW aka kamera mahal la... dh tentu nmpk pelangi tu jadi mcm penghadang. menjadi penghalang antara matahari & cahaya... dia dok lah kat tgh2 tu..


oh! mmg lah kamera xbape canggih, ok!!!







1 comment:

Anonymous said...

sah tak jam!
tak ada kete pun ka depan XD
hehehe.
amaran : bila nak follow nieh!

+ CARI CERITA SAYA + ~❤✿¸.•*¨`*•..¸✿❤

ACCIDENT (2) AT HOME (3) BIRTHDAY (3) EDIT BLOG (7) GAMIN HILL (10) HANTARAN (2) HOLIDAY (5) IKATAN (13) IN LAW STORY (4) INFO SHARING (6) JAHAT (2) KISAH FAMILI (19) KISAH KAMI (18) KUCING (1) KURSUS (3) LYRICS (21) MENU (18) NATURE (2) NEW YEAR (3) PATRIOTIK (5) PETS (3) RAMADHAN (7) RAWATAN (2) RAYA (11) SAHABAT (12) SALOON (2) SHOPIN (10) TAKZIAH (1) TV (2) WAYANG (14) WORK PLACE (5)