Monday, October 18

UCAP SENDIRI





happy bedday to me! pada tarikh ini... thn 1980 yg lps itu jam 12:08am aku lahir ke dunia utk berbakti kepadanya... persoalan yg selalu bermain di fikiranku..

cukup sudah kah amalan ku?
cukup berbakti kah aku?

sudah tentulah jwpnnya belum cukup..

tapi selagi bernama manusia, aku akan berusaha!
walaupon pada pandangn kamu aku nmpknya seperti xberusaha..tetapi percayalah

aku sentiasa berusaha utk memperbaiki diriku sendri...

atas nama kemanusiaan~~~





p/s : sehingga keluaran cerita birthday ku ini disiarkan, kekasihku belum lagi mengucapkan apa2.... [s.e.d.i.h.]

No comments:

+ CARI CERITA SAYA + ~❤✿¸.•*¨`*•..¸✿❤

ACCIDENT (2) AT HOME (3) BIRTHDAY (3) EDIT BLOG (7) GAMIN HILL (10) HANTARAN (2) HOLIDAY (5) IKATAN (13) IN LAW STORY (4) INFO SHARING (6) JAHAT (2) KISAH FAMILI (19) KISAH KAMI (18) KUCING (1) KURSUS (3) LYRICS (21) MENU (18) NATURE (2) NEW YEAR (3) PATRIOTIK (5) PETS (3) RAMADHAN (7) RAWATAN (2) RAYA (11) SAHABAT (12) SALOON (2) SHOPIN (10) TAKZIAH (1) TV (2) WAYANG (14) WORK PLACE (5)