Sunday, November 7

Cerita Cuti Pada Deepavali

xder apa yg special pon menjelang Deepavali ni. cuti dihabaiskan dgn dok kat umah smbil melayan tv, PS2, DVD etc.

on Deepavali aku ke kedai gunting rambut aka salon. soh oti amoi kasi trim skit ini rambut ala2 boob. tp sudahnya, ntah apa menggila meroyan menggian.. si amoi td sudah kerat gua pny rambut smpai takat bawah telinga sikitt je. ceh! mmg lah jadi boob nya tp alahai.... sayanggggg sekali rambutku... udahlah aku ni agak gemuks + rambut paras gini . sudah gaya ntah apa2...

oh! cukup merungut. apa yg jadi tinggalkan saja! esok2 rambutku tumbuh kembali.. tp masih GERAM!!!! [dah terkena...jahat budak jahat]

hari ni [ lps deepavali ] , tghri b4 zohor sudah keluar rumah pergi mengukur jalan PUDU. cari apa? hubby tgh menggila dgn VESPA la pulak.... cari lah kedai yg telah dia survey thru tenet. setelah CUMA melihat2... [cait!] tp impiannya mahukan vespa itu! 1 ari nnt katanya~~~

lps itu bergerak lah kami ke TESCO puchong yg mna sedia maklum tmpt beser aku bshopping brg dapur. ntah kenapa?! padahal cr4@alamanda dekat je...tp kami lebih suka TESCO puchong ni...

sementelah [pegh! bahasa!] ..apa lg, carilah hadiah bedday utk MARIA! [siapa maria??] dialah LABMATE aku... 7.11 adalah bedday dia! HEY! Maria! HAPPY BIRTHDAY KAWAN!

huh! penatlah mata ni... chow! nk tido~~~

No comments:

+ CARI CERITA SAYA + ~❤✿¸.•*¨`*•..¸✿❤

ACCIDENT (2) AT HOME (3) BIRTHDAY (3) EDIT BLOG (7) GAMIN HILL (10) HANTARAN (2) HOLIDAY (5) IKATAN (13) IN LAW STORY (4) INFO SHARING (6) JAHAT (2) KISAH FAMILI (19) KISAH KAMI (18) KUCING (1) KURSUS (3) LYRICS (21) MENU (18) NATURE (2) NEW YEAR (3) PATRIOTIK (5) PETS (3) RAMADHAN (7) RAWATAN (2) RAYA (11) SAHABAT (12) SALOON (2) SHOPIN (10) TAKZIAH (1) TV (2) WAYANG (14) WORK PLACE (5)