Wednesday, December 22

Jahit Mulut Tu!!

Aku agak excited nk citer mcm2. bukan bermaksud utk menunjuk2 sbb ada org kata tulis blog ni sbb tujuan itu tp aku xpernah terfikir pon ok! aku rasa org yg ckp cmtu mgkin jeles kot~ + giler! hahahahha....

oh ya! kembali kepada tujuan asal entry kali ni. yay!!! 2 mingu lps aku dpt mesin jahit! walaupon harga murah + function xder la kemain bykkkkk. ada yg basic2 pon ok dah. org hadiahkan pon dh bersyukurrr sgt2. at least masih lg berjenama SINGER.. hihi~~ kira untung dah kan...

tp ada masalah lain pulak.... tempat nk menjahitnya xder. berangan nk menjahitnya punyalah menguunongg!

akhirnya memujuk hubby cari meja utk letak mesin jahit ku itu dan YAY!!! sekali lagi apabila menjelang esok, meja itu akan dihantar ke rumah!!! yay!! suka! suka!

dptlah menjahit pinafore... baju kurong,... seluar tidur... jahit apron.... hihi... (adakah kelakar berangan aku ni? tidakkan... memula kita berangan lah yg simple2 dulu..nnt bila dah expert, barulah berangan yg besaRRR punya..kan!!!??

da~~

No comments:

+ CARI CERITA SAYA + ~❤✿¸.•*¨`*•..¸✿❤

ACCIDENT (2) AT HOME (3) BIRTHDAY (3) EDIT BLOG (7) GAMIN HILL (10) HANTARAN (2) HOLIDAY (5) IKATAN (13) IN LAW STORY (4) INFO SHARING (6) JAHAT (2) KISAH FAMILI (19) KISAH KAMI (18) KUCING (1) KURSUS (3) LYRICS (21) MENU (18) NATURE (2) NEW YEAR (3) PATRIOTIK (5) PETS (3) RAMADHAN (7) RAWATAN (2) RAYA (11) SAHABAT (12) SALOON (2) SHOPIN (10) TAKZIAH (1) TV (2) WAYANG (14) WORK PLACE (5)