Wednesday, January 12

What A Day...!!!!!!!!!

Mmg agak teruk bagi insan bernama NURUL AZRIN hari ni di mna dia telah pon memulakan harinya dgn perkara2 SERABOOOOOOOOOT!!

bagaimanakah yg di katakan dgn serabooooot itu??? ini faktanya....

1 - Kunci jam pagi td jam 6 tp akhirnya dikejutkan oleh jam loceng hubby yg sgt annoying itu pd jam 6:30.. [mujurlah jam itu di set cepat 5mins]... masuk bathroom tertidur pulak di lubang mangkuk tandas selama 10 minit!!! argggggghhh! grosss kan? hihikk... so, kelam kabutlah memandikan diri~~

2 - oh! baru tersedar mlm td xgosok lg baju keje! arghhhh! benciii!!!! mujurlah telah select baju & tudung xyah nk gosok kerna pkai tudung sarung je! [lega ada org cipta tudung gaya gini] kalu x, mmg aku EL je arini!

3 - sedang bsiap pkai tudung panaskan enjin kete & panaskan nasi lemak bali ptg smlm xabis utk dibawak bekal ke tmpt keje.. sempat lg mbelek2 tudung, mcari keronsang bagai... mencari LOLIPOP [arnab] hihi..manakah dia?

4 - skali tu tgk jam sudah 7:03am!!! allllllammmak! sudah lewat gamaknya nih.. kenalah speed 140 - 160 nih! so, keluar je simpang umah tu aku bertekad utk potong semua kete2 yg beratur kuar simpang! HAHAHHAAHA... hari ni jadi org jahat.. sori drivers i dh lmbat ok! oleh kerana niat dh tidak baek.......maka tetiber sudah kuar dr jln besar, baru aku tersedar aku ttinggal SWIMMING CAP [utk digunakan ms experiment lah..bukannya aku yg nk berkuak lentang kat sekolah] so...terpaksa lah patah balik....inilah akibatknya potong keter driver2 td! huwahhhh!!! [dibalas CASH di duniakan..?]

5 - so, bila aku patah balik, puaslah merata mcari swimming cap tu akhirnya mbawak aku memanjat tangga umah yg mna mls sgt nk panjat ok! mujur gak balik sbb rupa2nya hubby tido balik?? kejutkan dia... tny mna benda tu dgn dia2 skali mcari [kesiannn..lalok2] last2 mcm baru tingat yg rasa2nya aku dh letak dlm beg lah... [hadoiii..]
check2 ...TIDAKKKK!!! mmg ada dlm beg lah.....

6 - sudah pon melepasi 7:30.. mmg lewwat ok! [aku masuk keje 7:30am] so, aku decide utk menjahatkan diri sekali lagi.... aku soh org p***** kan.. card aku [syyyyyy..]

7 - jahat pny pasal.......................................skali kat TOL PUTRAJAYA [MEX HIGHWAY] jem daaaaa... derang tutup lorong smartag & touch n go! [cash lg!] so akhirnya aku smpai ofis jam 8++ ...hadap jem kat nk turun susur Kuchai ... dh lama xrasa jem g2! tidakkkkk!

8 - sesmpai kat sekolah tgk2 xder plak cikgu guna lab utk buat experiment tu! [derang ada meeting unit beruniform & rumah sokan!! ] tidakkkkkkk!! nangis aku tau.... [xder la nangis tol2... pon]





p/s : sorilah citer agak pnjg ...


No comments:

+ CARI CERITA SAYA + ~❤✿¸.•*¨`*•..¸✿❤

ACCIDENT (2) AT HOME (3) BIRTHDAY (3) EDIT BLOG (7) GAMIN HILL (10) HANTARAN (2) HOLIDAY (5) IKATAN (13) IN LAW STORY (4) INFO SHARING (6) JAHAT (2) KISAH FAMILI (19) KISAH KAMI (18) KUCING (1) KURSUS (3) LYRICS (21) MENU (18) NATURE (2) NEW YEAR (3) PATRIOTIK (5) PETS (3) RAMADHAN (7) RAWATAN (2) RAYA (11) SAHABAT (12) SALOON (2) SHOPIN (10) TAKZIAH (1) TV (2) WAYANG (14) WORK PLACE (5)