Thursday, March 17

Nota FB dia... [i'm touched!!]


aku dpt emel dr cik nasfarra lg.. emelnya memetik nota dr page selebriti Wardina Safiyyah. Nota yg pada pandangn aku itulah permulaan kejayaan sebenar seorang ibu.

Ya..aku belum lg digelar seorang ibu tp hakikatnya aku sgt terharu dgn nota itu...

InsyaAllah jika aku berpeluang menjadi seorang ibu, aku akan pastikan nota itu menjadi idola [ yg mna pada pandangan aku bukan org je yg patut dijadikan idola..]

apakah isi kandungan nota itu? linknya di sini.... WARDINA SAFIYYAH

InsyaAllah...



No comments:

+ CARI CERITA SAYA + ~❤✿¸.•*¨`*•..¸✿❤

ACCIDENT (2) AT HOME (3) BIRTHDAY (3) EDIT BLOG (7) GAMIN HILL (10) HANTARAN (2) HOLIDAY (5) IKATAN (13) IN LAW STORY (4) INFO SHARING (6) JAHAT (2) KISAH FAMILI (19) KISAH KAMI (18) KUCING (1) KURSUS (3) LYRICS (21) MENU (18) NATURE (2) NEW YEAR (3) PATRIOTIK (5) PETS (3) RAMADHAN (7) RAWATAN (2) RAYA (11) SAHABAT (12) SALOON (2) SHOPIN (10) TAKZIAH (1) TV (2) WAYANG (14) WORK PLACE (5)