Monday, August 8

Cerita - Cerita Berbuka Puasa

Assalamualaikum kawan2.... (ala2 baik la kunun..)kata bulan poser!

dah lama rasanya menyepikan cerita2 sendri kan.. asyik copy paste citer bukan2 je kan...
arini nk citer lah skit pulakkk....

sepanjang bulan poser ni kebykkan waktu aku berbuka @umah makcik.

sbb apa?

sbb pakcik aku, mak & abah meniaga lauk pauk & air kat bazar ramadhan seksyen 16 BBBangi... (ala...yg dekat dgn SHELL tuu..) so, alang2 berbuka lah kat sana.. kecuali pada hari2 ada pasar malam iaitu ari selasa & sabtu (xmeniaga) aku masak sendiri atau beli je..

so, nak citerlah ni! sabtu lps aku masak! hubby kata sabtu kena masak! ha! hamek ko! sumer benda yg terhidang ats meja pd ari tu aku masak sendiri ok!

apakah cerita ini benar?? eh! tentulah!!! ok!

apa kah yg aku masak? ha..lihat pix kat bawah ni...





ha..nilah keseluruhan makanan tu! sorilah agak bersepah sedikit ms snap pic ni...hihi... malas dah nk atur...PENAT OK!



Coconut Shake! sendiri bikin ok! sgt puas hati! (plastic cup - cecair yg berwarna putih itu)




Haziq dah duduk (CHOP!) tempat awal2 ok!




Laksam! (yum!yum!)




Nasi Ayam Terhebat ku! (hihihi...prasssan sendri!)




cempedak goreng! (terbaeeekkk! sbb isi tebal............)
p/s : sila lupakan side2 hitam di area tepung itu kerana itu hanyalah side effect shj..hihi..)



demikian cerita pendek (oleh sbb mls nk tulis panjang2 ...bulan2 puasa ni kurangkan menaip! nnt terliurrrrrrrrrr )



No comments:

+ CARI CERITA SAYA + ~❤✿¸.•*¨`*•..¸✿❤

ACCIDENT (2) AT HOME (3) BIRTHDAY (3) EDIT BLOG (7) GAMIN HILL (10) HANTARAN (2) HOLIDAY (5) IKATAN (13) IN LAW STORY (4) INFO SHARING (6) JAHAT (2) KISAH FAMILI (19) KISAH KAMI (18) KUCING (1) KURSUS (3) LYRICS (21) MENU (18) NATURE (2) NEW YEAR (3) PATRIOTIK (5) PETS (3) RAMADHAN (7) RAWATAN (2) RAYA (11) SAHABAT (12) SALOON (2) SHOPIN (10) TAKZIAH (1) TV (2) WAYANG (14) WORK PLACE (5)