Tuesday, August 29

Merawat Luka Yang Terpendam BY Liza Hanim



aku sukaaa sgt lagu ni sbb syahdu sgt biler dgr!!! suara liza hanim mmg best!!! lg pulak lagu ni ost drama bersiri 'NATASYA' lakonan Fasha Sandha (walaupun aku tak baper gemar dia)... tp lagu ni takder lah ada kena mengena dgn aku...cuma suka dengar jer...

Liza Hanim


Merawat luka yang terpendam…
Kesannya masih berdarah…
Hendak ku tangiskan tiada pedih…
Yang telah terjadi padaku…
Pasrah aku terima…

Kau hujankan penghinaan…
Aku renjis kesabaran…
Aku curah pertanyaan…
Adakah bahagia nanti akan menyingkir hiba…
Dalam ribut ada hina…
Dalam tenang ada sabar…
Dalam tangis sendirian…
Berkemungkinankan bahagia nanti akan menyusur hiba…

Bukan ku mengundang bencana…
Juga tak ku menabur dosa…
Tak dapat dinafi kebetulan…
Dugaan menimpa diriku…
Rela aku terima...

Pelakon Utama Drama Bersiri 'NATASYA'

No comments:

+ CARI CERITA SAYA + ~❤✿¸.•*¨`*•..¸✿❤

ACCIDENT (2) AT HOME (3) BIRTHDAY (3) EDIT BLOG (7) GAMIN HILL (10) HANTARAN (2) HOLIDAY (5) IKATAN (13) IN LAW STORY (4) INFO SHARING (6) JAHAT (2) KISAH FAMILI (19) KISAH KAMI (18) KUCING (1) KURSUS (3) LYRICS (21) MENU (18) NATURE (2) NEW YEAR (3) PATRIOTIK (5) PETS (3) RAMADHAN (7) RAWATAN (2) RAYA (11) SAHABAT (12) SALOON (2) SHOPIN (10) TAKZIAH (1) TV (2) WAYANG (14) WORK PLACE (5)