Wednesday, August 23

PERNIKAHANKU

























majlis pernikahan - 17 JUN 2006



majlis pernikahan ku pada 17 jun 2006 , bersamaan 20 jamadilawwal 1427 diadakan di masjid putra, putrajaya selepas zohor...


aku...nurul azrin berumur 26 thn

suamiku...mustafar rashidi pula berumur 30


Majlis berlangsung dgn syahdunya...(eheks!! eheks!!!) dan diraikan oleh saudara terdekat dan sahabat rapat...


walaupun abahku tersyasyul skit waktu akad tu...abang sayang aku ni nasib baik le OK !!! sekali lafaz jer dia dah pun pastu sah jadi suami aku!!!!


sukanya!!!!


tp dlm suka2 tu berdebar gaks!!! pompuan ler katakan...


hari itu gaks family aku buat ler majlis kenduri kecik2 buat mereka yg dtg...best!!! siap makan nasi beriani lagi tu!!! makcik2 dan pakcik2 aku yang tolong masak!!!! SEDAP!!! ucapan TERIMA KASIH buat semua....tak terbalas jasa kalian...


anayway, aku nak ucapkan berbyk2 terima kasih kat semua yang dtg dan membantu pada hari bersejarah aku tu...TIMER KASEEEHHH!!!!


doakan semoga jodohku dan suamiku berkekalan bukan sehingga ke anak cucu tapi hingga ke akhir hayat!!!!!



AMINNN...

No comments:

+ CARI CERITA SAYA + ~❤✿¸.•*¨`*•..¸✿❤

ACCIDENT (2) AT HOME (3) BIRTHDAY (3) EDIT BLOG (7) GAMIN HILL (10) HANTARAN (2) HOLIDAY (5) IKATAN (13) IN LAW STORY (4) INFO SHARING (6) JAHAT (2) KISAH FAMILI (19) KISAH KAMI (18) KUCING (1) KURSUS (3) LYRICS (21) MENU (18) NATURE (2) NEW YEAR (3) PATRIOTIK (5) PETS (3) RAMADHAN (7) RAWATAN (2) RAYA (11) SAHABAT (12) SALOON (2) SHOPIN (10) TAKZIAH (1) TV (2) WAYANG (14) WORK PLACE (5)