Friday, February 27

+ Spending +

Mm...org krjn dh gaji! yeyeh! (org co. pon ada jugak kot)...wah! lega gile siot bila mna bln lps gaji masuk dlm belas2 hb. tetiber bln ni gaji on25th! mcm nak giler tunggu gaji bln ni. ramai gak la yg mengeluh. Nasib baik claim hubby bln lps masuk 20th aritu. bernafas la skit.....bukan skit byk la. so tak der la dok pk mna nak korek ni. tau je la aku ni mcm ada boros skit..(ke byk???) hihi..(itulah sudut xbaik aku) dah kata pompuan. tp aku ni bukan beli hape pon. balik2 spend utk MAKAN..MAKAN...tp nak citer la skit ni..smlm hubby membeli jam tgn idaman dia yg katanya sejak sekolah dok tergiler jenama tu tp tak dpt2! dia dok usha jam tu ari isnin lps masa kitorg g MINES jenjln + tgk wayang. dok pk siang mlm last2 smlm tercapai lah impian dia tu! nyaris2 cr design yg dia usha tu..ingt dh sold tp check2 rupanya terselit kat blkg...huh! nasib baik ada.

Lps beli tu, SENYUM smpai ke telinga la dia! apa lg! asyik2 tgk jam. aku pon suka je nak nyakat dia. sesaje tny " abang, jam bape skrg?" hihi..

elok je kuar dr kedia jam tu terus tny aku nak mkn apa mlm ni? so, jenjln je dulu select place nak dinner. tetiber hubby kata "jom makan kat Chicken Rice Shop?". SEBETULnya....kitorg tak penah langsung mkn nasi ayam kat c2. kalu setakat order popiah ke ringan2 ke penah la. mcm br terperasan yg kitorg tak penah! since kawan dulu smpai skrg! tp oleh sbb dh mlm smlm dinner mkn kat KRR. arini ayam lg? tp sbb tak penah rs, baham je la. (tp mcm tak reti nak order) dok lama la usha menu. last2 inilah hasil ordernya...

+ tak tau la cmner korg. tp smlm kami mkn 2 org je. tp ordernya smpai 2 meja!+



ha...fyi, ms tgh tunggu order yg mcm pix di ats smpai, hubby aku yg ghairah dpt jam ni x abis2 menelek2, siap bc manual kat c2 lg. aku plak yg mencangak2 dok borak sensorg. last2 aku kata baik aku snap pix. tau jugak la bila tarikhnya hubby aku beli jam ni nnti...so, korg tgk aje aksi hubby aku ni...


+ bc manual.. tak prasan lgsg aku amik gmbr dia! CAIT! +


+ G-SHOCK dia.. +



+ tgk, smpai tahap bosan...bekas jam pon aku snap jugak la...+


mm..(sigh) apa aje tak dpt? jam dpt...perut kenyang gilers...aku aje yg tak dpt apa2 sgt mlm tu. mintak beli apa korg tau? tgk aje gmbr kat bwh ni...


+ key chain HELLO KITTY yg aku nak letak kat beg aku nnti +

bole la kan...drpd tak dpt apa........

1 comment:

Ana said...

wahhh kenduri due org jewwww

+ CARI CERITA SAYA + ~❤✿¸.•*¨`*•..¸✿❤

ACCIDENT (2) AT HOME (3) BIRTHDAY (3) EDIT BLOG (7) GAMIN HILL (10) HANTARAN (2) HOLIDAY (5) IKATAN (13) IN LAW STORY (4) INFO SHARING (6) JAHAT (2) KISAH FAMILI (19) KISAH KAMI (18) KUCING (1) KURSUS (3) LYRICS (21) MENU (18) NATURE (2) NEW YEAR (3) PATRIOTIK (5) PETS (3) RAMADHAN (7) RAWATAN (2) RAYA (11) SAHABAT (12) SALOON (2) SHOPIN (10) TAKZIAH (1) TV (2) WAYANG (14) WORK PLACE (5)