Saturday, August 22

+ Memori Zaman Kanak-Kanak +

Semua memori zaman kanak-kanak mmg sgt2 indah! tp xsume memori dgn kawan2 sekolah rendah akan kita ingt semuanya..lebih2 lg bila kita menginjak ke alam dewasa. di tambah plak dgn raut wajah yg makin lama makin berkedut...(tua la mksud aku)

mcm baik je intro kan..

bole aku sebutkn kat cni yg aku sgt3 gembira bila bole KIT balik dgn kawan sekolah rendah aku!!! dulu aku sekolah kat SKBandar Tun Razak(2) Cheras, KL smpai darjah 6 . masuk je sekolah menengah aku pindah kat Bangi. Kiranya zaman kanak-kanak aku semuanya kat BTR lah!

drpd darjah 4-6 aku mmg ada BFF. kami b3.. aku, Asiah & Azalina. mmg kamcheng lah! tp aku pon xtau la apsal lps je aku pindah sekolah aku xKIT dgn derang lg...

then, tibalah 1 ari ms tgh shioks2 layan FB. aku mcm terasa nk je cr derang. tp malangnya, search pny search...xder la plak..derang ni xjoin la benda2 gini kot...aku la ngomel. cuma yg naiknya...nama Asmah.. tdetik plak dlm kepala hotak aku ni muka budak ni mcm muka BFF aku si Asiah lah...then, aku apa lg..ADD AS FREN la ..as dia accept je aku terus aku tny dia ada ke kakak nama Asiah...FORTUNATELY!! ada...borak3...kat wall dia lps smingu mcm g2, dia bg contact no Asiah.

Tp aku plak xcontact2 dia. tiba lah td...kan tgh posser2 ni, xder keje nk buat sgt. dok godek2 henset br tingat "nape aku xcontact ni?" teruslah apa lg... sms.

saat td kami berSMS...plak tu si Asiah ni bg la plak contact no Azalina. rupanya derang stil contact mengontact...

mm...so..arini rasa mcm budak je balik..tingat hal2 lama..kenangan ms kat sekolah dulu... main getah, tutup botol, konda kondi, batu seremban, tenteng...main longkang..(hihi)...main nyorok2..eh! byknya permainn kanak2 yg besh2..skrgn i susah nk tgk budak2 main2 gini...

kannnn....

No comments:

+ CARI CERITA SAYA + ~❤✿¸.•*¨`*•..¸✿❤

ACCIDENT (2) AT HOME (3) BIRTHDAY (3) EDIT BLOG (7) GAMIN HILL (10) HANTARAN (2) HOLIDAY (5) IKATAN (13) IN LAW STORY (4) INFO SHARING (6) JAHAT (2) KISAH FAMILI (19) KISAH KAMI (18) KUCING (1) KURSUS (3) LYRICS (21) MENU (18) NATURE (2) NEW YEAR (3) PATRIOTIK (5) PETS (3) RAMADHAN (7) RAWATAN (2) RAYA (11) SAHABAT (12) SALOON (2) SHOPIN (10) TAKZIAH (1) TV (2) WAYANG (14) WORK PLACE (5)