Tuesday, November 24

Mendung

Cmner tajuk, cmtu gak la life aku sepanjg mingu sudah... rasanya mcm bosan tp nk jugakla tampal citer kat cni. kan dh bgtau aritu rs mcm xsedap hati. xder apa pon. tp ntah la. mujur la perasaan tu berlalu sedikit demi sedikit.

Mgkin dsbbkan faktor cuaca + xder xtvt rasmi outdoor nk dibuat so.. sbb tu la berfikir cmtu kot.. kot la

Jadi, teruskn aje citer mingu ni. Weekd lps balik JENGKA sbb raya haji kali ni aku beraya dgn mak aku pulak! yay! suka! Jadi utk xmenghampakn FIL aku sbb x balik raya haji ni... balik la gamaknya ke Jengka..kan..

Sepanjg dok sana start dr dlm keter lg cuaca nmpknya muram sahaja.. byk kabus2 yg menghalang pandangn.. Hujan pulak xhenti2. Tp nasib baik ujan rintik2. tp mmg akan mbuatkn aku ni yg suka tdo terasa nak tdoooooo je sepnjg hari.. tp kang kena jerkah dek MIL pulak kan.. hihi..

So, mcm beser bila dh dok sana keje aku ni dok dapur je lah kan.. mcm2 menu lah kuar. siap buat kuih raya lg tuh..kuih gunting je pon..hihi.. bab rendang2, ketupat bagai tu nnt dekat2 raya baru MIL buat la kot. dibantu oleh SIL. (TQ SIL! sori xdpt balik raya ok!nnt KR banjer karipap ok! kuikuikui..)

ups! citer nk ditamatkan ni..sbb xder gambar...mcm xder makna lah borak kan..

apa2 pon, tunggu citer raya haji aku nnt ok! pastinya ada pix!

(tgh dok pk..raya ni mak msk apa eh..alamaks! berkecailah impian yg baru je nk start diettt....)

No comments:

+ CARI CERITA SAYA + ~❤✿¸.•*¨`*•..¸✿❤

ACCIDENT (2) AT HOME (3) BIRTHDAY (3) EDIT BLOG (7) GAMIN HILL (10) HANTARAN (2) HOLIDAY (5) IKATAN (13) IN LAW STORY (4) INFO SHARING (6) JAHAT (2) KISAH FAMILI (19) KISAH KAMI (18) KUCING (1) KURSUS (3) LYRICS (21) MENU (18) NATURE (2) NEW YEAR (3) PATRIOTIK (5) PETS (3) RAMADHAN (7) RAWATAN (2) RAYA (11) SAHABAT (12) SALOON (2) SHOPIN (10) TAKZIAH (1) TV (2) WAYANG (14) WORK PLACE (5)