Friday, January 1

B.A.R.U. B.E.T.U.L.

Apa yang baru? tahun la... obviously la kan..

btw, sumer org pon ucap selamat tahun baru. aku ni pon, nk ucap gak ler.. biar blog ada tarikh keramat... 01 . 01 . 10... wah.. kompiuhs pny no..

apa2 pon, 2009 byk meninggalkn kesan2 sejarah sama ada yg baik / xbaik. harap2 pulak.. thn 2010 ni membawa sejuta makna buat diri aku.

p/s : mak aih! thn ni umor aku dh xder dah angka 2 di depan... dh jadi 3 la pulak..
tp apa pulak achievement yg dh aku perolehi...??? kalu pk balik xder pon la sgt. tp nnt kata x bersyukur pulak kan.. apa2 pon, aku sgt2 bersyukur dgn kehidupan yg telah / sedang dan akan aku jalani ... harap2 mimpi, angan2 & harapan yg aku mahukan akan menjadi realiti thn ni..

Ya Allah Ya Tuhanku..
Kau rahmatilah kehidupanku
Kehidupan suamiku
Kehidupan sahabat2 ku
Kehidupan jiran2 ku...
kehidupan umat islam sejagat...
Semoga kehidupan kami dirahmati...

AMIN...

No comments:

+ CARI CERITA SAYA + ~❤✿¸.•*¨`*•..¸✿❤

ACCIDENT (2) AT HOME (3) BIRTHDAY (3) EDIT BLOG (7) GAMIN HILL (10) HANTARAN (2) HOLIDAY (5) IKATAN (13) IN LAW STORY (4) INFO SHARING (6) JAHAT (2) KISAH FAMILI (19) KISAH KAMI (18) KUCING (1) KURSUS (3) LYRICS (21) MENU (18) NATURE (2) NEW YEAR (3) PATRIOTIK (5) PETS (3) RAMADHAN (7) RAWATAN (2) RAYA (11) SAHABAT (12) SALOON (2) SHOPIN (10) TAKZIAH (1) TV (2) WAYANG (14) WORK PLACE (5)