Monday, October 20

STILL RAYAaaa LAGI..

AHAD!..ingatkan nak close house la ari ahad sbb nak gi kuar memana ke. nak close skali kitchen aku ni. tak henti2 open house je memanjang.. arini aku mmg dah ada jemputan open house kat bandar sri pemaisuri & presint 8. so pepagi lg aku dah lipat & sidai kain yg melambak kat umah ni. al-maklumlah asyik bz mengerjakan dapur...dan melayan tetamu. Pastu breakfast roti + kuah kari ayam. Lps mandi2, staf hubby aku dah call kata nak konvoi sekali sbb tak tau jln area bandar sri pemaisuri tu. so siap2 la..jam 12 je kitorg dah kuar dah. Mak & wani dah kuar awal2 lg dah. derang gi Karnival Kerjaya kat UKM. AL kisah wani kan lom keje lg...



Wah! rupa2nya jemputan yg 1st skali (umah Abang Sabri, kwn hubby aku) siap dia bg kad lg tuh! dah mcm menjemput kenduri kawin (padahal yg menjemput ni bujang trang tang tang lg tuh!) hihi..oklah.







umah dia kat Bayu Tasik Kondo. Punyalah susah nak cr parking. Yelah, kwsn dlm tak bole parking kan..kenalah parking kat tepi2 jln je. tp lps bersusah payah cr parking bila smpai je umah dia...Wah! patutlah beriya menjemput siap kad bagai...rupanya dia sudah import mak dia masak Sarawak's dishes! siap bwk dr sana lg tu kek lapis Sarawak. Mmm.. besh rr!! dlm menu siap ada Laksa Sarawak, rojak, sate(gi mna2 pun ada), daging masak kicap(kot!) etc. tp aku tak mkn byk sgt! bukan apa, pg td bgn2 tido je dah call ADLIN nak gi umah dia since aku dah ada area tu. Dia plak dah kata kalu dtg tghri mkn nasi la! so lps dekat 1 jam lebih jugak la aku stay umah Abang Sabri tu pastu aku dah bg signal kat hubby JOM!


Adlin pun pagi tu dah sms address umah dia. Rupa2nya dekat je..Adlin dok Cendana Apartment kat Bandar Sri Pemaisuri tu tp dia pun dah siap2 berkemas nak pindah. Dia beli umah kat Cheras Batu 9. so nasib baik dpt parking! mmg susah la nak cr parking! siap org blocking kete org lain lg! kena la siap alih2 kan..tp nasib baik kitorg tak susah dpt parking. Wah! masa kat umah Adlin ni mmg la aku pulun abis lauk2 yg dia masak...MMG BESH!!! Sedapppppp (Thumbs Up LAH!!!)










kat umah dia dia dah sediakan ;

++ nasi putih++
++asam pedas ikan tenggiri++
++ayam goreng berempah++
++lala masak pedas++
++sayur campur++


mmg FULL la perut aku ni aku pulun! smpai siap ratah2 lg tuh! Lps beser la tgk gmbr2 kawin..gmbr masa sekolah2 yg aku takder dlm simpanan..borak2 psl life continue yg aritu punya tak habis...time to go la...hubby aku plak dah bg signal JOM! lps ni balik ke putrajaya balik ada 1 lg umah..tp kira lama jugak la aku kat umah Adlin tu. Pegh! dgn tingkat 13 nya..tinggi tu!



+ Adlin Airiana & Heri +





Hubby dah ngantoks! tak bole nak drive...aku la kena kan...drive smpai la umah yg last skali kat presint 8. umah kwn hubby aku masa study kat KUSZA dulu..


+ masa ni dlm lif umah kwn hubby..muka ngantok je dia tp gagahkan jugak +



+ dr tingkat 10 umah Yati +

sesama amik undang2. mm..bila jumpa takder lain la...tp besh jugak derang ni sbb sporting2 belaka! huhu..tp masa kat cni aku dah tak larat nak sumbat mknn bebyk dah. just minum air & jamah sate 3 batang je...DAH FULL PERUT AKU NI TAK DER RUANG DAHHH!!!

+ hubby yg dah full...menung jer..+


Habis 3 umah dah gi....ptg tu BOOMMM!! tido la apa lagi...ZZZzzzz...
Mlm ujan...nasib baik aku tak buat open house mlm tu kalu tak...tp kan..neighbour dpn umah aku ni buat open house...cian dia dah siap2 kan kusi meja kat luar...pastu kena angkut sume masuk dlm umah balik...




3 comments:

irasilver said...

adlin???

huyooo lainnya! blonde lagik! :P

FaHa said...

tu lh psl almost tak kenal adlin ni .... sedap lah lauk2 nye tak ajak aku pun.... laparrrrrrrrrr

+ A|Z|R|i|N + said...

ko mmg as..lapar je memanjang! tp kan...mmg sedap tau..

takper..lain kali bila dia dah pindah umah baru thn dpn kita serang umah dia ok!!??

+ CARI CERITA SAYA + ~❤✿¸.•*¨`*•..¸✿❤

ACCIDENT (2) AT HOME (3) BIRTHDAY (3) EDIT BLOG (7) GAMIN HILL (10) HANTARAN (2) HOLIDAY (5) IKATAN (13) IN LAW STORY (4) INFO SHARING (6) JAHAT (2) KISAH FAMILI (19) KISAH KAMI (18) KUCING (1) KURSUS (3) LYRICS (21) MENU (18) NATURE (2) NEW YEAR (3) PATRIOTIK (5) PETS (3) RAMADHAN (7) RAWATAN (2) RAYA (11) SAHABAT (12) SALOON (2) SHOPIN (10) TAKZIAH (1) TV (2) WAYANG (14) WORK PLACE (5)