Wednesday, September 3

KEJAM vs SHIOKS!!

[sebenarnya mcm taknak la dgr sgt lagu2 indon ni.. - kunun2..ala2 anti la..tp aku mmg dah x bape minat band2 indon ni kecuali yg 1 ni..sbb kenalah suka..lagu dia besh! tak dpt dinafikan la..tp kan..macam kejam je lirik lagu ni..masa aku dgr kat kedai SPEEDY aritu..tp melodi besh!! nasfarra pon SETUJU dgn aku gaks! dia jugak lah kenalkn aku kat derang ni dulu masa single derang kuar... ala..lagu MENJAGA HATI tu..uniknya..motif lirik ni , straight to the point je kalu ada org nak rampas hak kita...SOUND kan ajer...!! puas ati!! mcm yg terkandung dlm lirik ni...]

Dia Milikku BY Yovie & Nuno

Semula
ku tak tahu
Engkau juga tlah ingin memilikinya
Bukankah ‘ku lebih dulu
Bila engkau temanku
Sebaiknya tak mengganggu
Dia untukku bukan untukmu
Dia milikku bukan milikmu
Pergilah kamu jangan kau ganggu
Biarkan aku mendekatinya
Kamu
tak akan mungkin
Mendapatkannya
Karena dia berikan aku pertanda cinta
Janganlah kamu banyak bermimpi ooo
Dia untuk aku
Bukankah
dulu pasti
Kamu juga kan jadi dengan dirinya
Dia yang menentukan
Apa yang kan terjadi
Tak usah mengaturku
Dia untukku bukan untukmu
Dia milikku bukan milikmu

Lihatlah nanti lihatlah saja
Biarkan aku mendekatinya
Kamu
tak akan mungkin
Mendapatkannya
Karena dia berikan aku pertanda cinta
Janganlah kamu banyak bermimpi ooo
Kusarankan engkau mundur saja
Dia untukku bukan untukmu
Dia milikku bukan milikmu
Pergilah kamu jangan kau ganggu
Biarkan aku mendekatinya
Kamu

Tak akan mungkin
Mendapatkannya
Karena dia
Berikan aku
Pertanda cinta
Janganlah kamu banyak bermimpi oohh
Dia untuk aku
Bukan untukmu
Dia untuk aku...



[dan kalu nak dgr & tgk video lagu ni plak...klik kat sini..aku bisa permudahin pencarian kamu]






No comments:

+ CARI CERITA SAYA + ~❤✿¸.•*¨`*•..¸✿❤

ACCIDENT (2) AT HOME (3) BIRTHDAY (3) EDIT BLOG (7) GAMIN HILL (10) HANTARAN (2) HOLIDAY (5) IKATAN (13) IN LAW STORY (4) INFO SHARING (6) JAHAT (2) KISAH FAMILI (19) KISAH KAMI (18) KUCING (1) KURSUS (3) LYRICS (21) MENU (18) NATURE (2) NEW YEAR (3) PATRIOTIK (5) PETS (3) RAMADHAN (7) RAWATAN (2) RAYA (11) SAHABAT (12) SALOON (2) SHOPIN (10) TAKZIAH (1) TV (2) WAYANG (14) WORK PLACE (5)