Wednesday, September 10

~~~The Memories~~~

Form 5 CEKAL class of1997 SMBBB
Class Of Arts, minor subject : Economics & Commerce

Ekekekeke....ketawa besaw + geli hati + lucu + sayu! ha...itulah yg aku nak citer ni.. bukan apa...aku terjumpa gmbr2 lama masa aku sekolah dolu2...mm...bila tgk balik gmbr2 tu tingat kat kwn2 sekolah...rupa2nya dah 10 thn tak bermesra2....aku ni contact just dgn beberapa org je..

itu pun setelah menjumpai derang kat dlm alam maya ni..kalu tak...hampeh la.. memaner ntah derang sumer..tp aku ni..cr2 gak..best friend aku masa form 4/5 dulu ntah mna menghilang... tak jumpa terus...umah dia kat sg tangkas tu pun dah jd flat dah! bila tgk2 kwsn tu dah jd maju lah plak tak mcm kg dah...kesian bumi kita nih...



oh! tak per la....dikesempatan ni aku nak la tunjuk skit muka2 kengkwn aku masa sekolah2 dolu2...kan....hahaha! tgk apa perbezaan dulu dan skrg...



makin tembam ke..(mcm aku nih!)..lawa ke..bahagia ke..berjaya ke..mm..i'm sure u guys out there gembira n i wish for it la! so...

presenting...



marliana - yg berposing kat dpn bengkel KH


rohidayah & adlin - posing kat tmn sains yg takder air dlm kolam...


mm...golongan yg suruh batur kat tapak pimpunan xnak...kat divider ni gaks nak batur..

azidah - yg mmg suka control tp ok la..dia baik

yg 3 org ni (si ira, ila & botak) nak gi mna plak nih! siap dah mcm p.diddy dah aku tgk..si fairuz (botak)..mm..


yusanani & zubaidah aka bay-dah...posing takder tmpt lain bakang class gak nak..



fairuz, hisyam & (dah lupa nama)...apa hal la pokok tu yg jd mngsa plak..


aku, rohidayah & bay-dah - nmpk kecik plak aku disamping derang 2 nih... skrg ni sama dah kot..eheks! lain kali kalu jumpa...nk amik gmbr lg la!


sweet mweet....mm...ada ura2 gak derang mcm couple ke x couple..aku pun tak pasti...tp yg pasti azie dah kawin dah...anak 2 lg tuh! dia keje DBKL..

hahaha! jgn kontroversi! ira & fairuz.. tp kan i wonder la...mcm samseng plak kan si ira ni gi sekolah pkai sneakers! rambut tak leh thn tuh!duduk tegak je..control nmpk.. ekekeke...jgn marah ha..


ha! ni lg 1 gmbr...si adie ni nak azie ke nak alin??? takder la...sume kwn2 je...except..psl hal azie td..ekekeke..

yg ni plak kengkwn tgh tutup info2 kat notice board blkg class....nak exam la katakan..

mm...itu jele gmbr kenangan yg tinggal..itupun dah nak SPM..kalu tgk balik class ni mcm tunggang terbalik pun ada..mcm2 kes dlm class ni dulu..studentnya tak le ramai mcm class geog tp huru hara gaks la..mmg tak leh lupa zaman sekolah eh...kalu bole nak je balik zaman tu..tak yah pk apa pun..jd samseng pun bole..tp takat samseng class bole la..ekeke... apa jd dgn korang2 yg lain yg xder dlm gmbr ni mcm...

nurani & jihah - bestfriend ever tol! aku tgk dlm fwenster pun derang stil contact sam the aw! - yg aku ada jumpa2 thn2 yg lps, dia makin menjadi2 aw aw dia tuh! aw!! lingesh & tamil gang - hey! mna lah korang summer ha? munawar - aku dgr lps abis sekolah dia terus kawin dgn gf dia tu la...anak dah berderet.. suresh - aku jumpa dia kat kedai komputer..dia jd IT Technician kat situ shahriman - aritu jumpa dia kat pizza hut bangi part time. tp masa tu dia tgh study break..dia amik apa ntah kat MFI..tp adik dia si aylia tu...dasyatttttt..sexy gituh!

yg lain2 tu...ntah la...

p/s : secara terbukanya aku nak mintak maaf kat ada sorang kwn aku yg mna aku ada buat salah ke apa ke...peristiwa yg terjadi masa aku form 4. tp walaupun ada selisih fhm skit...dialah satu2nya classmate aku yg aku tak putus2 jumpa gaks smpai la ni...lps abis sekolah je jumpa kat UiTM..1 school lagi tuh..lps graduate..dialah aku jumpa dulu kat alam maya ni b4 org lain.. kalu tak sbb dia, aku pun mcm malas je nak teruskan blog aku ni..btw, she's stil my friend.. walau xler bole rapat mna pun..yelah sume org ada life dia sendiri kan..but..it's ok as long kita bole KIT dgn dia..wei kawan...(aku tak nak sebut lah nama dia..moga2 dia tahu) aku mintak maaf ya!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




2 comments:

irasilver said...

hua tragiss semua gambar tuh!!! Ramai classmate kita yg aku lupa nama! Bila ko sebut aku aku terflash sorang...sorang...! Wah suka suka nak gosipkan aku kan! Eh tapi mana dia si botak ya? :P

Azidah? DBKL? Cemana nak intouch? Dalam alam maya leh???

hehe yg bwh tu ko maksud kan sapa??? :P

+ A|Z|R|i|N + said...

saper2 la yg terasa dia orgnya kan..

btw, aku bg ko email add + contact no azidah.

pasal botak tu aku mmg tak tau la..last skali jumpa ada la kat area putrajaya ni pastu mcm bodoh2 je zaman dulu tak mintak contact no..last2 skrg ni aku dah lost terus..

+ CARI CERITA SAYA + ~❤✿¸.•*¨`*•..¸✿❤

ACCIDENT (2) AT HOME (3) BIRTHDAY (3) EDIT BLOG (7) GAMIN HILL (10) HANTARAN (2) HOLIDAY (5) IKATAN (13) IN LAW STORY (4) INFO SHARING (6) JAHAT (2) KISAH FAMILI (19) KISAH KAMI (18) KUCING (1) KURSUS (3) LYRICS (21) MENU (18) NATURE (2) NEW YEAR (3) PATRIOTIK (5) PETS (3) RAMADHAN (7) RAWATAN (2) RAYA (11) SAHABAT (12) SALOON (2) SHOPIN (10) TAKZIAH (1) TV (2) WAYANG (14) WORK PLACE (5)