Wednesday, December 31

HARI BAHAGIA HELMI & FARHANA

Selamat Pengantin Baru
HELMI & FARHANA
Tarikh Nikah : 26 Disember 2008
Tarikh Bersanding (perempuan) : 27 Disember 2008
Tarikh Bersanding (lelaki) : 24 januari 2009 (akan datang.....)


Okies! nilah perkahwinan sepupu aku. Dia kawin dgn org KL...(huhu)...btw, aku nak ucapkan TAHNIAH! dan selamat mengharungi alam rumahtangga dengan bahagia yak!...sehingga ke akhirnya...

Ok! kat bwh ni ada la pix skit2 sempat snap. lgpun, kami ni belah lelaki so tak la dpt amik gmbr pihak pompuan bebanyak...ada lah skit2...bolela asalkan ader... tp sori. pix masa akad nikah tu tak der sbb henset aku ni bole plak tertinggal dlm keter! CAIT! nak kuar gi amik payah plak nak kuar kan...so, lps dah abis majlis akad nikah tu br dpt kuar jap lari amik henset...

+ni time helmi nak serah $ mas kawin ke farhana+

+helmi menyarungkan cincin ke jari manis farhana+


+bersalam kali pertama sebagai isteri+


+farhana plaks menyarungkan cincin+


+ececeh! bagi lama skit pose eh!+


+di hari persandingan pada keesokan harinya+

okies...dah tgk pix kan....skrg ni meh plak tgk antara gubahan hantaran drpd pihak lelaki ke pihak pompuan...


*p/s : masa persandingan helmi ni adik aku HAZIQ telah pun berlepas ke SARAWAK untuk mengikuti PLKN di KEM SIMILAJAU, BINTULU. pepagi hening jam 5++ cmtu famili aku dah nganto dia ke BUKIT JALIL...

1 comment:

Anonymous said...

Wahhh nampaknye rin lg advance dr kite ni. Kite pon x wat story ni lg. Hik hik... Anyway, thank you so much yea....

+ CARI CERITA SAYA + ~❤✿¸.•*¨`*•..¸✿❤

ACCIDENT (2) AT HOME (3) BIRTHDAY (3) EDIT BLOG (7) GAMIN HILL (10) HANTARAN (2) HOLIDAY (5) IKATAN (13) IN LAW STORY (4) INFO SHARING (6) JAHAT (2) KISAH FAMILI (19) KISAH KAMI (18) KUCING (1) KURSUS (3) LYRICS (21) MENU (18) NATURE (2) NEW YEAR (3) PATRIOTIK (5) PETS (3) RAMADHAN (7) RAWATAN (2) RAYA (11) SAHABAT (12) SALOON (2) SHOPIN (10) TAKZIAH (1) TV (2) WAYANG (14) WORK PLACE (5)