Wednesday, December 31

Sambutan Tahun Baru 2009???

Emm...apa yg bezanya thn 2008 dgn thn 2009? em...umur mayb?emm...semuanya makin bertambah! berat badan, tangga gaji, brg dlm umah, hutang, DOSA, PAHALA, kedut di muka pun bertambah....ok! tak dinafikan sumernya berubah la..btw, apa yg aku mcm merepeks ni?? aku nak citer ni jer. mlm thn baru tu tak buat apa & xtvt pun tak der apa yg menariks...mlm tu just hangout dgn hubby dinner kat RASA, ALAMANDA.
malas nak masak la kunun thn baru kan...KAMI mkn2 tak tgk org punyalah. tp kan, nak bgtau la mmg ramainya org kat sana mlm tu. mcm ada smthing je kat situ. padahal mna ada apa2 pun. kalu ada pun bunga api kat Dtrn bukan kat alamanda smpai nak cr tmpt duduk nak mkn pun susah. but stil kitorg mkn byk mlm tu.

actually, kitorg cdg nak mkn kat Lemongrass tp sesampai je kat situ derang kata dah abis (BOLE?) cdgnya nak melahap Laksa Asam (sedapnya...tgh taip ni pon teringat2 je) so sbb dah abis tula psl gi ke RASA. but stil la mkn Laksa jugak...hubby plak mkn nasi kandaq. pastu ingt nak mkn popiah. beli la kat Sister popiah ke apa ntah namanya...1st beli 1 je. tak cukup la plak. mmg kitorg lapar la tu! itu yg beli lg tuh! habis jugak tu! popiah dia kan mcm besar kan...beser KAMI mkn 1 je dah cukup la kalu dah mkn lain la tp kali ni mmg betul2 lapar.

ha! pas mkn2 tu ingat nak beli lah tiket wayang nak tgk esoknya la...tak pun kalu ada mlm tu ke tp dah makin mlm makin ramai la plak! lama la nak beratur panjang, kitorg decide jln2 sekitar putrajaya je lah. amik angin mlm katakan...(dah lama tak jln2 mcm ala2 dating gitu)

DOI!!! 1 lg adegan nyampah. dah memlm ni pon line nak byr parking pon stil panjang! Sambil2 tu mata ni melilau la cr aksi2 menariks (kunun) lensa pun dibuka...AHHA! dpt...apa yg derang cr padahal kedai2 sume dah tutup? Wah! byknya org mkn ice-cream memlm buta nih..

Finally! dpt jugak kuar dr alamanda tu! Wei! Alamanda je pun.. pastu gi lah jenjln. DOI....tak abis lg tu! jln plak sesak!(bole pecaye ke putrajaya mlm2 buta ni JAM??) doi! so, pusing2 skit2 jelah...smpai kat Jambatan Wawasan, tgk keter makin byk plak..Wah! ini tak bole jd ni...mata aku pun dah nak terkatup, so.......apa lg!! BALIK UMAH TIDO JELAH!

HA! itu jelah kesudahan tahun 2008 aku mg tak menariks langsung lah! tp...bg aku as long aku dpt hidup bersama org tercinta hidup ni tak menarik ke menarik ke tetap jadi sebahagian dr aku. Diari perjalanan hidup ni tetap aku teruskan.....

No comments:

+ CARI CERITA SAYA + ~❤✿¸.•*¨`*•..¸✿❤

ACCIDENT (2) AT HOME (3) BIRTHDAY (3) EDIT BLOG (7) GAMIN HILL (10) HANTARAN (2) HOLIDAY (5) IKATAN (13) IN LAW STORY (4) INFO SHARING (6) JAHAT (2) KISAH FAMILI (19) KISAH KAMI (18) KUCING (1) KURSUS (3) LYRICS (21) MENU (18) NATURE (2) NEW YEAR (3) PATRIOTIK (5) PETS (3) RAMADHAN (7) RAWATAN (2) RAYA (11) SAHABAT (12) SALOON (2) SHOPIN (10) TAKZIAH (1) TV (2) WAYANG (14) WORK PLACE (5)