Thursday, December 11

THANKS 4 THE OTAK OTAK from BP

Citer minggu lps ni tp selit gaks ler memandangkn aritu mcm mls nak hapdet blog. arini mcm ada mood skit r nak hapdet kan.. nilah citer

jumaat lps ana bg otak2. oleh sbb dia baik hati + alang2 balik sini (dia keje kat Batu Pahat) so dia sms tny ke aku nak otak2 tak. oooww..mestilah nak kan..

"KJ nak otak2 tak?"-ana
"bole jugak..cmner kira?"-aku
"KJ nak 50 ke 100?"-ana
"mm..100"-aku

dia kata sabtu dia nak dtg umah tp tak tau la nape dia dtg mlm ari jumaat tu. kata dia dia gi umah banglang td so dah alang2 tu singgah terus. mama mintak banglang antakan ana ke umah. oo..lupa nak citer.. ana ni gf banglang. nama dia farhana gaks mcm nama bakal isteri helmi kan? hihi...bezanya ana banglang ni ada NUR kat depan.

mlm tu dia dtg..nasib baik aku dah smpai umah sbb b4 tu aku gi kajang mentedarah SATE KAJANG...huhu.. masa dia dtg tu kat tv citer Separuh Akhir MM kategori BALADA..( nk citer gak tu)

kata ana simpan dlm freezer, aku pun try sumbat2 pun dah penuh je 1 fridge tu... huhu...kena plak letak daging, ayam etc kat dlm tmpt lain..hu!

so, mlm tu aku pun try la ..masuk dlm microwave je..wlpun tak der effect kena bakar kat daun dia tu..tp rasa stil bole masyukkk... mlm tu kitorg adik badik mkn otak2 tu smpai esoknya menjelang ptg, tinggal 1 plastik je iaitu tinggalnya 50 je!! bayangkan dlm masa 24jam dah bole mkn 50!! ha! AMIK KO!

nasib baik aku order 100...tp nak thanks lg la kat ana ni..dia banjer..huhu..





No comments:

+ CARI CERITA SAYA + ~❤✿¸.•*¨`*•..¸✿❤

ACCIDENT (2) AT HOME (3) BIRTHDAY (3) EDIT BLOG (7) GAMIN HILL (10) HANTARAN (2) HOLIDAY (5) IKATAN (13) IN LAW STORY (4) INFO SHARING (6) JAHAT (2) KISAH FAMILI (19) KISAH KAMI (18) KUCING (1) KURSUS (3) LYRICS (21) MENU (18) NATURE (2) NEW YEAR (3) PATRIOTIK (5) PETS (3) RAMADHAN (7) RAWATAN (2) RAYA (11) SAHABAT (12) SALOON (2) SHOPIN (10) TAKZIAH (1) TV (2) WAYANG (14) WORK PLACE (5)